SPECIAL.T
Welke smaken worden verkocht op de dolce-gusto.nl webshop?
Voor welke machine's is de Special.T infuser geschikt?
Piccolo
Piccolo XS
Infinissima
Infinissima Touch
Genio S
Genio S+
Genio S Touch
Mini Me
Piccolo XS
Infinissima
Infinissima Touch
Genio S
Genio S+
Genio S Touch
Mini Me
Hoe gebruik ik de SPECIAL.T Infuser?
Zijn de SPECIAL.T capsules ook in de supermarkt te koop?
Kunnen de SPECIAL.T capsules samen gerecycled worden met de NESCAFÉ Dolce Gusto capsules?
Ja, de SPECIAL.T capsules mogen samen met de NESCAFÉ Dolce Gusto capsules gerecycled worden in onze recyclezak. Meer informatie vindt je hier. Wist je dat in enkele gebieden/gemeentes vanaf 13 december 2023 de koffie capsules van NESCAFÉ Dolce Gusto en SPECIAL.T bij het restafval weggegooid worden. Vervolgens wordt het aluminium, plastic en koffiedrab gescheiden en gerecycled bij OMRIN. Of dit in jouw gemeente kan, kan je controleren op de website.
Krijg ik PREMIO punten voor mijn SPECIAL.T aankopen?
Helaas is het PREMIO-getrouwheidsprogramma uitsluitend voor consumenten van STARBUCKS® by NESCAFÉ Dolce Gusto- en NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules.
SPECIAL.T®-capsules zijn momenteel niet opgenomen in het programma.
SPECIAL.T®-capsules zijn momenteel niet opgenomen in het programma.
Hoe zet ik een kopje thee met mijn NESCAFÉ Dolce Gusto machine?
Dit is afhankelijk van het model van de NESCAFÉ Dolce Gusto machine. Bij een handmatige machine moet je de extractie op het juiste moment handmatig stoppen bij de gewenst hoeveelheid thee. Bij een automatische machine, raadpleeg de gebruiksaanwijzing om je cupmaat in te stellen. Voor elke theesoort is dat 7 balkjes.
Mijn machine kap wilt niet sluiten als ik de SPECIAL.T infuser gebruik
De SPECIAL.T infuser heeft een bescherming ingebouwd, wanneer deze niet goed gesloten is, kan het zijn dat de kap van de machine ook niet goed sluit. Voordat je de infuser in de machine plaatst, controleer of je een klik hoort bij het sluiten van de infuser. Hierna kan je de SPECIAL.T infuser plaatsen in je NESCAFÉ Dolce Gusto machine. Druk de infuser volledig naar achter voordat je de kap van je machine sluit. De eerste paar keer bij het gebruik van de SPECIAL.T infuser kan het zijn dat de kap van de machine iets moeilijker sluit dan je gewend bent, dit is normaal. Mocht je er nog niet uit komen, kan je via deze link een video bekijken hoe je de SPECIAL.T infuser dient te gebruiken.
Blijf je problemen hebben met de Infuser? Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag zijn we gesloten.
Blijf je problemen hebben met de Infuser? Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag zijn we gesloten.
Mijn SPECIAL.T infuser sluit niet goed
Probeer de infuser eerst te sluiten zonder thee capsule er in. Wanneer de infuser correct gesloten is zou je een klik moeten horen. Is dit het geval, kan je nu opnieuw proberen je infuser met een thee capsule er in proberen te sluiten. Je zou eveneens een klik moeten horen. Wanneer de infuser vrij nieuw is, kan het zijn dat je wat harder moet duwen om de infuser te sluiten. Naar mate je de infuser vaker hebt gebruikt zal dit makkelijker gaan. Wanneer de infuser is gesloten, kan je hem plaatsen in je Dolce Gusto machine. Controleer of bij het sluiten van de kap de naald van de machine een gaatje prikt in de capsule. Hierna kan je het thee zetten zoals gewenst!
Blijf je problemen hebben met de Infuser? Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348. We zijn bereikbaarmaandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag zijn we gesloten.
Blijf je problemen hebben met de Infuser? Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348. We zijn bereikbaarmaandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag zijn we gesloten.